Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zadávání veřejné zakázky z pohledu veřejného zadavatele
Johan, Stanislav ; Götzová,, Dagmar (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Předmětem předkládané bakalářské práce "Zadávání veřejné zakázky z pohledu veřejného zadavatele" je proces zadávacího řízení veřejné zakázky se zaměřením na stanovení vhodných hodnotících kritérií a jejich vah včetně následných metod vyhodnocení veřejné zakázky. V prní teoretické části je popsán proces veřejné zakázky s uvedením pojmů a definic. V druhé praktické části je ukázka a analýza již realizovaného projektu s využitím zvolených individuálních kritérií a následného vyhodnocení.
Proces hodnocení veřejné zakázky z pohledu investora
Ptáčková, Jitka ; Urbánková, Adéla (oponent) ; Hromádka, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou zadávání veřejných zakázek. Zaměřuje se na charakteristiku veřejných zakázek, jejich zadávání a hodnocení. Popisuje postupné kroky v průběhu zadávání veřejných zakázek a určuje rizika, která hrozí v jednotlivých fázích zadávacího procesu. Praktická část se zabývá porovnáním pořadí uchazečů sestaveného na základě dvou různých hodnotících metod stanovenýh v zákoně o veřejných zakázkách.
Hodnocení veřejných zakázek malého rozsahu
Kulich, Jan ; Srba, Martin (oponent) ; Hromádka, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou veřejných zakázek malého rozsahu na stavební práce. Zkoumá způsob jejich zadávání a hodnocení jednotlivých uchazečů konkrétní veřejné zakázky. Úvodem práce popisuje teoretickou oblast veřejných zakázek, jejich rozdělení, pojmy a definice tak, aby se čtenář následně orientoval v druhé, praktické, části práce. Ta zkoumá konkrétní veřejnou zakázku. Hodnotí způsob jejího zadání, dále použitá hodnotící kritéria a následně je navrženo vlastní zadání a hodnotící kritéria. Výstupem praktické části je pak vzájemné porovnání způsobů zadání konkrétní veřejné zakázky na stavební práce.
Hodnocení webových stránek vysokých škol a návrh optimálního řešení
Mrtka, Tomáš ; Bacík, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na hodnocení webových stránek ekonomických fakult vysokých škol veřejných i soukromých pomocí vhodných kritérií a metrik, které jsou vybrány z marketingového výzkumu a odborných článků. Údaje získané z analýzy jsou použity k vytvoření návrhu na optimální řešení internetových stránek.
Analýza hodnocení veřejných zakázek dle ekonomické výhodnosti
Henrich, Filip ; Srba,, Martin (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou hodnocení veřejných zakázek dle ekonomické výhodnosti dle stavebního zákona č. 134/ 2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Teoretická část vymezuje základní pojmy v oblasti veřejných zakázek. Praktická část se zabývá případovou studií týkající se vyhodnocení a popsání hodnotících kritérií veřejných zakázek zadávaných metodou Desing&Build.
Hodnocení veřejných zakázek
Henrich, Filip ; Šimek, Martin (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou kvalifikace dodavatele a hodnotících kritérií nabídek veřejných zakázek na stavební práce dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Teoretická část obsahuje výklad základních pojmů a postupů v oblasti zadávaní veřejných zakázek. Praktická část se zabývá případovou studií týkající se vyhodnocení hodnotících kritérií veřejné zakázky „Nezamyslice – bezvýkopová oprava části kanalizační stoky“ a veřejné zakázky „Výstavba nového sportovního hřiště ZŠ Bosonožská, Brno-Starý Lískovec“.
Analýza veřejných zakázek
Felgrová, Nikola ; Novák, Matěj (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou a komparací požadavků, procesů a výstupů vybraných veřejných zakázek na stavební práce Pardubického kraje. První část je zaměřena na analýzu vybraných veřejných zakázek. Jsou shromážděny základní informace o zakázce, dodavateli a následně celkových nákladech zakázky. Další část práce se zaměřuje na hodnotící kritéria a požadavky zadavatele. Jsou zde stanoveny nová hodnotící kritéria a následně porovnány nabídky dodavatelů u všech projektů. Výstupem práce je zhodnocení všech vybraných projektů.
Hodnocení nabídek veřejných zakázek
Slezáková, Denisa ; Pavelková,, Martina (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou efektivního zadávání veřejných zakázek na stavební práce dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Teoretická část obsahuje výklad základních pojmů v oblasti zadávání veřejných zakázek. Praktická část se zabývá posouzením hodnotících kritérií ekonomické výhodnosti šesti veřejných zakázek.
Súčasná forma hodnotenia a její vplyv na fluktuaci zamestnancov vo vybranom podniku
Lukačovičová, Veronika ; Kiradžievová,, Soňa (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na vnímanie hodnotenia vybraného vzorku respondentov. Hlavným cieľom je popísať, analyzovať a spracovať daný systém hodnotenia, ktorý je dôležitým motivačným prvkom vo vybranom podniku v oblasti elektrotechniky. Teoretická časť je venovaná definovaniu pojmu hodnotenia a procesu hodnotenia. Praktická časť je zameraná na charakteristiku vybraného podniku, systém hodnotenia v danom podniku a výsledky analyzovania súčasného stavu hodnotenia zamestnancov. V závere diplomovej práce sú uvedené návrhy, ktoré pomôžu ke zníženie fluktuace v podniku.
Hodnocení pedagogických pracovníků
Sobotová, Věra ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Svobodová, Zuzana (oponent)
Tématem diplomové práce je Hodnocení pedagogických pracovníků. Cílem práce je popsat používané hodnoticí nástroje pro hodnocení pedagogických pracovníků v soukromých základních a středních školách v České republice a na základě zjištěných výsledků navrhnout optimalizaci systému hodnocení. Práce poskytuje ucelený přehled o problematice hodnocení pedagogů a prezentuje souhrn hodnoticích metod pedagogických pracovníků, které mohou být využity ke zlepšení kvality vzdělávání. V teoretické části jsou představeny pojmy jako formy, kritéria, funkce, proces a metody hodnocení. Jsou popsána specifika hodnocení pedagogů a důležitost sdělování výsledků hodnocení pracovníkům, chyby hodnotitelů a hodnocených, jakož i zásady hodnocení, nové trendy v této oblasti a možné využití výsledků hodnocení. Praktická část práce je založena na dotazníkovém šetření mezi řediteli soukromých základních a středních škol. Výsledky ukázaly, že hospitace a sebehodnocení jsou nejpoužívanějšími nástroji pro hodnocení pedagogů. Většina ředitelů hodnotí pedagogy alespoň jedenkrát ročně a využívá motivaci k práci a schopnosti pedagogů jako kritéria hodnocení. Výzkum také ukázal, že pouze polovina respondentů je spokojena s fungováním hodnocení ve své škole. Nejvíce respondentů by si přálo mít na hodnocení více času a stejné množství...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.